Перейти до основного матеріалу

Електронний реєстр відшкодування ПДВ

У відповідності до Постанови КМУ №26 від 25.01.2017 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість" з 1 квітня 2017 року запущено єдиний Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Доступним реєстр буде у перший робочий день квітня, а саме в понеділок, 3 квітня 2017 року.

Переваги єдиного реєстру відшкодування ПДВ

У Міністерстві фінансів запевняють, що прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновлює довіру бізнесу, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.

Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку. 

Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.

Міністр фінансів Олександр Данилюк заявив, що Мінфін перебрав на себе функцію ведення та забезпечення прозорості реєстру:

"Це дуже прозорий майданчик, відкритий реєстр. ДФС вносить інформацію, а Держказначейство автоматично відшкодовує. Все відкрито, просто та зрозуміло. Простий алгоритм, працюватиме як годинник. Мінфін не має права втручатися у реєстр"

 

Додати новий коментар

CAPTCHA
Введіть літери з картинки для захисту від спаму (лише англійські малі літери)