Перейти до основного матеріалу

Завантажте заповнені по графіку п'ятиденного робочого тижня (8 год. щодня) табелі обліку робочого часу на весь 2024 рік в форматі Excel з формулами.

Табелі складені з врахуванням дії воєнного стану!

Розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму в 2009 році

Друкувати

Читайте про нові розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму на сторінці Нові розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму в 2009 році. В цій статті вказані значення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму із змінами, внесеними згідно із Законом № 1715-VI від 06.11.2009

Як відомо, в кінці грудня Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» №835-VI. На жаль, довгоочікуваних змін в величині мінімальної заробітної плати немає (нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення мінімальної заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб» та пункту 2.8. Генеральної угоди між Кабінетом Міністрів України, всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців та всеукраїнськими профспілками і профоб’єднаннями на 2008-2009 роки з 1 січня 2009 року мінімальна заробітна плата мала зрівнятися з величиною прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Отже, статтею 55 (зі змінами, внесеними згідно із Законом № 1715-VI від 06.11.2009 мінімальна заробітна плата встановлюється такою:

  • з 1 січня 2009 року - 605 грн.
  • з 1 квітня 2009 року - 625 грн.
  • з 1 липня 2009 року - 630 грн.
  • з 1 жовтня 2009 року - 650 грн.
  • з 1 листопада 2009 року - 744 грн.

Розмір посадового окладу працівників бюджетних установ встановлюється, виходячи з розміру окладу працівника першого тарифного розряду – 545 грн. на місяць.

Працівникам бюджетних установ, розміри посадових окладів яких будуть меншими, ніж певний розмір мінімальної заробітної плати, оклад встановлюється на рівні мінімальної заробітної плати.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб залишається незмінним і фіксується на рівні, що діє з 1 жовтня 2008 р., тобто - 669 грн., а з 1 листопада 2009 року - 744 гривні (зі змінами, внесеними згідно із Законом № 1715-VI від 06.11.2009)

Відповідно до п.п. 6.1.1 п. 6.1 ст. 6 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889–IV розмір податкової соціальної пільги для будь-якого платника податку дорівнює 50 відсоткам однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої законом на 1 січня звітного податкового року. Таким чином розмір податкової соціальної пільги у 2009 р. становить 302,50 грн. (605 х 50 %).

Добрый день. Я Цыганов

Добрый день. Я Цыганов Евгений Алексеевич проживаю в г Алчевске Луганской обл.Прошу разьяснить мне такую ситуацию. Меня уволили с работы по состоянию здоровья.Мне была назначена группа инвалидности связанная с прохождением службы в ОВД Украины.Через год группу инвалидности снимают.Прекращают все выплаты.Я становлюсь на учёт в центр занятости, но там найти работу мне не могут из-за противопоказаний ВКК (врачебно консультативная комиссия).Мне назначают пособие по безработице на один год в размере 360 гривен в месяц. На мои обращения к местным органам власти что такой размер пособия противоречит ст 46 Конституции Украины. Я получаю ответ что они руководствуются законами и положениями но не Конституцией. Разьясните пожалуйста .Действует ли на территории Украины ст 46 Конституции (о том что выплаты по безработице не могут быть ниже прожиточного минимума) И ещё один вопрос как обратится в суд за защитой своих конституционных прав если нет средств для состовления искового заявления и уплаты госпошлины. Заранее благодарен за ответ. Мой тел. 050 5223662 evcy@yandex.ru

|Надіслав Вика (гість) 1

|Надіслав Вика (гість) 1 Грудень, 2009 - 18:10.
|Не ту страну назвали Гондурасом...

Хоч я не бухгалтер а адміністратор, але приходиться дивитися за бухгалтерськими прогами і я трохи в курсі то повністю підтримую вище сказане, а тих хто пише дуже "Вумні" закони сам би за я...ця підвішував, а пенсійщики вооооще страх потеряли...

Дуже сподобався коментар від

Дуже сподобався коментар від Віки -гість 01 грудня 2009р.Хочу порадувати всіх бухів - веселощі починаються в Пенсійному фонді з помісячною здачею персоніфікованих звітів в 2010р. і такі гарні терміни їх подання до 8, 6 числа наступним за звітним. А особисто по моїх підприємствах в 2009р. терміни подання персоніфікації за 2009р. до 05, 07, 03, і 12 січня 2010р. Вітаю Шановні Бухгалтера!! Казлы - точно не те слово! І цих підарів - наших любих посадовців з Новим Роком!

Емоції - емоціями, а

Емоції - емоціями, а працювати треба.

Що ж поробиш, як в Україні штат держслужбовців роздутий по саме нічого, а видимість роботи їм показати ж потрібно... ось і придумують нові звіти, нові правила і т.п.

В планах розвитку системи є можливість подання звітів по персоніфікації, але це функція буде платна (практично символічно), оскільки потрібно тримати сервер і людей...

Скажіть, будь ласка чи

Скажіть, будь ласка чи нараховується індексація за листопад, якщо я була прийнята на роботу в червні цього року?

Кабінет Міністрів України

Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 26 листопада 2009 р. № 1252 "Про недопущення зменшення розмірів пенсій та соціальних виплат, врегулювання окремих питань у зв'язку з прийняттям Закону України від 6 листопада 2009 р. "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" зобов'язав:

Застосовувати з 1 листопада 2009 р. прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі 701 гривня та для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком до 6 років - 632 гривні; дітей віком від 6 до 18 років - 776 гривень; працездатних осіб - 744 гривні; осіб, які втратили працездатність, - 573 гривні.

Перерахувати з 1 листопада 2009 р. відповідно до прожиткового мінімуму, зазначеного у пункті 1 цієї постанови, розміри

  • допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях;
  • допомоги сім'ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям;
  • пенсій, щомісячного довічного грошового утримання, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам.

Прошу сказати яка заробітна

Прошу сказати яка заробітна плата є чинною за 1.11 09 і 1.12.09 а то не все зрозуміло а зсилка на закон закидуе не в ту статтю,

Перевірив - всі посилання,

Перевірив - всі посилання, вказані в статті - правильні...
Згідно ЗУ № 1715-VI від 06.11.2009 року - з 1 листопада - 744 грн.. Такий самий розмір з 1 грудня 2009 року.

Скажіть будь ласка, як

Скажіть будь ласка, як нараховувати мінімальну заробітну плату -744грн. підприємству, яке немає таких грошей на підвищення

Чи входить премія в

Чи входить премія в мінімальну зарплату

Згідно статті 95 КЗпПУ До

Згідно статті 95 КЗпПУ
До мінімальної заробітної плати не включаються доплати,
надбавки, заохочувальні та компенсаційні виплати

Премія - це саме заохочувальна виплата...

Шукати гроші :) Згідно

Шукати гроші :)

Згідно чинного законодавства мінімальна заробітна плата- це гарантований мінімум доходу...

Вихід - змінити тривалість робочого дня працівника

Дякую за відповідь. Та

Дякую за відповідь. Та скажіть будь-ласка, якщо посадовий оклад менше 744грн, чи можна встановити доплату до мінімальної зарплати на різницю між окладом та МЗП, не підвищуючи оклад, щоб і не підвищувати надбавки до окладу?

Казлы - это мягко

Казлы - это мягко сказано.Перелопатила все, действительно есть дополнения к бюджету (сделанные в ноябре месяце о том, что минимальная з/п - 744 грн!!! и необлагаемый минимум такой - же - 744 грн!!! Конечно один хрен: 650 или 744 грн. (нашим державным мужам и женам такую бы з/п и шоб усю жизнь жили на одну зар плату). Только нам бухгалтерам лишний геморрой. Но ничего коллеги, держитесь!!!Не ту страну назвали Гондурасом...

Добрий день! Скажіть

Добрий день!
Скажіть будь-ласка, який прожитковий мінімум застосовувати при нарахуванні індексації на зарплату за листопад 2009

То мінімальна заробітна

То мінімальна заробітна плата-744 грн.з 01.11.09 чи з 18.11.09-тобто з дня набуття чинності Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік"

У Законі вказано, що з 1

У Законі вказано, що з 1 листопада 2009 року.

Добрий день, скажіть,

Добрий день, скажіть, будь-ласка, нас перевели на погодинну ставку і зарплата виходить меншою за мінімальну з/п - це законно?

А який у Вас графік роботи?

А який у Вас графік роботи? Згідно законів оплата проводиться відповідно відпрацьованого часу. Якщо Ви працюєте на півставки або неповний робочий день, то з\п може бути меншою за мінімальну заробітну плату...

Подскажите, если зарплата

Подскажите, если зарплата свыше 20000, то с какого числа и как считать ее?

Дайте відповідь

Дайте відповідь

КАЗЛЫ, на всех сайтах разные

КАЗЛЫ, на всех сайтах разные минимальные ЗП, а буху хоть разорвись.........Или это для того, чтоб покупали (в любом случае) газету Бухучет!????? НЕНОРМАЛЬНЫЕ

Можете купувати будь-який

Можете купувати будь-який профільний журнал чи газету, але всі показники регулюються законами України. В даному випадку це ЗУ "Про Державний бюджет України на 2009 рік"

Добрий день,скажіть

Добрий день,скажіть будь-ласка,якщо чолвік державно оформлений на роботі і його місячна зарплата становить 430 гривнів,а моя 800 (також оформлена)чи можу я отримувати ПСП на двох дітей віком від 3-х до 6-ти років?(На одну дитину я отримую гроші по інвалідності у розмірі 570 гривень).
Буду щиро вдячна за консультацію.

Відповідно до переліку

Відповідно до переліку платників податку, які мають право на використання ПСП в розмірі 150%, ПСП може бути застосована для:

  • Cамотня матір або самотній батько
    (опікун, піклувальник) – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років
  • Платник податку, який утримує дитину-інваліда віком до 16 років, якій ще не надана група інвалідності, або дитину-інваліда І або II групи – у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років
  • Платник податку, що має троє чи більше дітей віком до 18 років – у розрахунку на кожну таку дитину

До першої категоії Ви не відноситеся, так як одружені.
Відповідно до другої категорії Ви можете отримати ПСП на одну дитину-інваліда

Відповідно до Закону України

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів Укр. щодо встановлення мінімальної заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб", стаття 9 ".. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб";
. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року.

То чому, якщо цей Закон набрав чинності з 1 січня, не переглянули мінімальну заробітну плату????????Вона так і залишається меншою ніж прожитковий мінімум!!!!!!

Не всі закони виконуються. На

Не всі закони виконуються. На жаль... Всі показники встановлюються ЗУ "Про бюджет..." і він в основному має переважну силу.

РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ

РІШЕННЯ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційними поданнями Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень статті 65 розділу І, пунктів 61, 62, 63, 66 розділу ІІ, пункту 3 розділу ІІІ Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“ і 101 народного депутата України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 67 розділу І, пунктів 1–4, 6–22, 24–100 розділу ІІ Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“ (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України)

м. К и ї в Справа № 1-28/2008
22 травня 2008 року
№ 10-рп/2008

Конституційний Суд України у складі суддів:

Стрижака Андрія Андрійовича – головуючого,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В’ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича – доповідача,
Мачужак Ярослави Василівни,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
за участю представників суб’єктів права на конституційне подання Хавронюка Миколи Івановича – заступника керівника апарату Верховного Суду України – начальника правового управління, Лукаш Олени Леонідівни та Мірошниченка Юрія Романовича – народних депутатів України; представника Ради суддів України Гуменюка Василя Івановича – заступника Голови Ради суддів України, судді Верховного Суду України; Постійного представника Верховної Ради України у Конституційному Суді України Селіванова Анатолія Олександровича; представників Кабінету Міністрів України: Кондика Павла Михайловича – заступника Міністра Кабінету Міністрів України, Матвійчука Володимира Макаровича – заступника Міністра фінансів України,

розглянув на пленарному засіданні справу за конституційними поданнями Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень статті 65 розділу І, пунктів 61, 62, 63, 66 розділу ІІ, пункту 3 розділу ІІІ Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“ від 28 грудня 2007 року № 107–VІ (Відомості Верховної Ради України, 2008 р., №№ 5–8, ст. 78) і 101 народного депутата України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 67 розділу І, пунктів 1–4, 6–22, 24–100 розділу ІІ Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“.

2… Верховна Рада України не мала права при прийнятті закону про Державний бюджет України (далі – закон про Держбюджет) включати до нього положення про внесення змін і доповнень до чинних законів, зупиняти дію окремих законів або змінювати визначене іншими законами України правове регулювання суспільних відносин. На думку авторів клопотання, відповідно до статті 95 Конституції України закон про Держбюджет повинен встановлювати тільки доходи та видатки держави на загальносуспільні потреби, і лише цими питаннями обмежується предмет регулювання закону про Держбюджет.
5.1. У Конституції України Україну проголошено соціальною і правовою державою (стаття 1), в основу правового регулювання бюджетних відносин закладено принцип справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами (частина перша статті 95). Держава відповідальна перед людиною за свою законодавчу діяльність, зобов’язана утверджувати та забезпечувати права і свободи людини і громадянина. Закони та інші нормативно-правові акти мають прийматися на основі Конституції України і повинні відповідати їй (частина друга статті 8).

5.3. У Рішенні від 14 грудня 2000 року № 15-рп/2000 (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України) Конституційний Суд України зазначив, що „рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади. Обов’язок виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України (частина друга статті 150)“ (абзац третій пункту 4 мотивувальної частини).
закон про Держбюджет не може скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов’язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України (абзаци четвертий, п’ятий, шостий, восьмий пункту 4 мотивувальної частини). У зв’язку з цим Конституційний Суд України дійшов висновку, що „зупинення законом про Державний бюджет України дії інших законів України щодо надання пільг, компенсацій і гарантій, внесення змін до інших законів України, встановлення іншого (додаткового) правового регулювання відносин, ніж передбачено законами України, не відповідає статтям 1, 3, частині другій статті 6, частині другій статті 8, частині другій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 частини другої статті 92, частинам першій, другій, третій статті 95 Конституції України“ (абзац перший пункту 5 мотивувальної частини).
5.4. Конституція України у статті 92 визначила сфери, зокрема бюджетну, які мають врегульовуватися виключно законом. Закон про Держбюджет є основним фінансовим документом держави. Через своє спеціальне призначення цей закон не повинен регулювати відносини в інших сферах суспільного життя.
Конституція України не надає закону про Держбюджет вищої юридичної сили стосовно інших законів.
Таким чином, Конституційний Суд України дійшов висновку, що законом про Держбюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об’єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок – скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина.
7.1. Однією з конституційних гарантій прав і свобод людини і громадянина є недопущення їх скасування (частина друга статті 22 Конституції України) чи звуження їх змісту та обсягу при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів (частина третя статті 22 Конституції України).
На підставі викладеного та керуючись статтями 147, 150, 152, 153 Конституції України, статтями 45, 51, 61, 63, 65, 73, 74 Закону України „Про Конституційний Суд України“, § 51 Регламенту Конституційного Суду України, Конституційний Суд України

в и р і ш и в:
2. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), положення статті 67 розділу І, пунктів 2–4, 6–8, 10–18, підпункту 7 пункту 19, пунктів 20–22, 24–34 підпунктів 1–6, 8–12 пункту 35, пунктів 36–100 розділу ІІ „Внесення змін до деяких законодавчих актів України“ та пункту 3 розділу ІІІ „Прикінцеві положення“ Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“.

5. Положення Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

6. Рішення Конституційного Суду України у цій справі має преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв’язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України“, визнаних неконституційними.

7. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України” та в інших офіційних виданнях України.

Далі - робіть висновки та самі вирішуйте, як скористатися даною інформацією, але, якщо коротко, то ЗУ "Про державний бютжет..." не може впливати на інші закони, які забезпечують соціальні виплати.

...две проблемы - дураки и

...две проблемы - дураки и дороги

Наші законодавці вже самі заплуталися в своїх законах, тому такий безлад в країні...

Для роботи

Для роботи

Додати новий коментар

CAPTCHA
Введіть літери з картинки для захисту від спаму (лише англійські малі літери)