Перейти до основного матеріалу

Завантажте заповнені по графіку п'ятиденного робочого тижня (8 год. щодня) табелі обліку робочого часу на весь 2024 рік в форматі Excel з формулами.

Табелі складені з врахуванням дії воєнного стану!

Приватні підприємці відтепер повинні платити збір до пенсійного фонду

Друкувати

Починаючи з травня 2009 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №366 від 14.04.2009 року "Про сплату внесків на загальнообов&;язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб&;єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування" всі фізичні особи - суб&;єкти підприємницької діяльності, які працюють за фіксованим чи єдиним податком повинні сплачувати щомісячно не менше мінімального страхового внеску до Пенсійного фонду України.

Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2009 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить:

  • травень-червень — 207,50 грн.;
  • липень-вересень — 207,50 грн.;
  • жовтень-листопад — 207,50 грн.;
  • грудень — 207,50 грн.;

Особи мають право визначити для себе розмір страхового внеску, який перевищує мінімальний, але не може бути більшим 3331,62 грн (10035 грн × 33,2%). Щомісячний розмір страхового внеску визначається як різниця між визначеним особою розміром страхового внеску та частиною відповідного податку, що спрямовується органами Державного казначейства України до бюджету Пенсійного фонду України (42% від суми сплаченого єдиного податку). Сплата страхових внесків здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України "Про загальнообов&;язкове державне пенсійне страхування", а саме — щоквартально, протягом 20 днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:

  • за травень-червень — до 20 липня 2009 року;
  • за липень-вересень — до 20 жовтня 2009 року;
  • за жовтень-грудень — до 20 січня 2010 року;

Звітність до органів Фонду зазначеними особами подається щорічно до 1 квітня наступного за звітним роком за формою згідно з додатком 26 до Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов&;язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України. Додаткова реєстрація в органах Фонду не проводиться, додаткова звітність не запроваджується. Сплата внесків здійснюється на рахунки органів Пенсійого фонду, відкриті до 1 січня 2004 року та на які перераховується частина єдиного та фіксованого податків, за місцем реєстрації цих осіб як страхувальників.

ДолученняРозмір
Dodatok 26.doc38 КБ

Ні, не будуть

Ні, не будуть

Добрий день, я хочу робити

Добрий день, я хочу робити послуги манікюру на дому.чи потрібно мені реєстр. як приватний підприємець? у який випажках потрібно рестр?
якщо я не зарееструюсь,то що на мене чекає?

Так, реєструватись згідно

Так, реєструватись згідно чинного законодавства потрібно. Чому? Тому що прийде хтось із податківців робити манікюр - а потім прийдуть і оштрафують за приховування доходів та ухиляння від сплати податків. Або конкуренти настукають в податкову, а в них є план по виявленню незаконної підприємницької діяльності...

Доброго дня!!! Роботодавець

Доброго дня!!! Роботодавець не оформляє по трудовій працівниуів, а хоче оформити, як приватного підприємця, чи вартопогоджуватись, і чому? Дякую))))

Ви будете приватним

Ви будете приватним підприємцем із всіма наслідками - відповідальність власним майном в разі збитків чи претензій третіх сторін, відсутність соціального забезпечення, необхідність подання звітів щокварталу, сплата податків щомісяця... Якщо буде якась просрочка в сплаті - штрафи і пеня, відсутність відповідальності роботодавця і т.д. і т.п.

Хоча зараз це розпоширена практика. Вирішуйте самі

А потім ще й закритися не

А потім ще й закритися не зможете і будуте у довічному боргу перед податковою та пенсійним та іншими установами. Як я зараз.....Коли б знав, чим це погрожує - ніколи б не погодився так працювати.

Добрий вечір Я Приватний

Добрий вечір Я Приватний пітприйемець на йединому податку закон новий вийшов на спрощену систему я подав документи на 3.4категорію.Пойясніть мені чи потрібно мені сплачовати пенсійний ???????????

Так, потрібно. В розмірі, не

Так, потрібно. В розмірі, не меншому за мінімальний страховий внесок (в 2012 році - 1073 × 34,7% = 372,33 грн)

Доброго дня.я власник

Доброго дня.я власник інтернет-магазину косметики та парфумерії.
чи повинен я платити Єдиниф податок чи бути на загальних основах(де податок 15% від доходів).
дякую

добрий вечір.підкажіть,я

добрий вечір.підкажіть,я пенсіонерка - підприємець чи повинна спачувати в ПФ

Послаблення є лише для

Послаблення є лише для фізичних осіб-єдинників- пенсіонерів за віком та інвалідів. Ці категорії звільнено від єдиного внеску за себе, і вони можуть його вносити тільки за умови добровільної участі в соціальному страхуванні (п.4 ст.4 Закону про ЄСВ)

Добрий день!я підприємець на

Добрий день!я підприємець на фіксований патенте від мене вимагають за 2010р суму
1732.80грн а телеграму получив 06.12.2011р на скільки це правельно на пенсійний фонд я повинен ці гроші платити чи ні?

Скільки сплачуватиме до

Скільки сплачуватиме до пенсійного фонду підприємець на єдиному податку в 2012 році за кожного найманого працівника? І чи обов'язково платити якщо працівник пенсіонер ? Дякую

Зверніться в пенсійний фонд -

Зверніться в пенсійний фонд - там роз'яснять. Якщо працівник пенсіонер - платити потрібно все-рівно.

Я платник єдиного

Я платник єдиного податку,крім того працюю на підприємстві ,де за мене сплачують страхові внески.Чи потрібно мені ще доплачувати за себе як підприємця.

Так, потрібно. Ніяких

Так, потрібно. Ніяких виключень для працюючих осіб в законодавстві по сплаті ЄСВ немає.

Доброго дня! Я підприємець

Доброго дня! Я підприємець була на загальній системі оподаткування, далі я перевелась на фіксований податок на 2 місяці (патент про прибутковий податок з громадян, мені нарахувують ЄСВ до ПФУ за фіксований податок. Чи правильно діє ПФУ? Підскажіть будь ласка. Дякую...

Так, правильно. Підприємці на

Так, правильно. Підприємці на фіксованому податку теж повинні платити в ПФУ

Я підприємець була на

Я підприємець була на загальній системі оподаткування, далі я перевелась на фіксований податок на 2 місяці (патент про прибутковий податок з громадян, мені нарахувують ЄСВ до ПФУ за фіксований податок. Чи правильно діє ПФУ?

Чи потрібно платити пенційні

Чи потрібно платити пенційні внески на фіксованому петенті??Дякую за відповідь

Внески не менше мінімального

Внески не менше мінімального платять приватні підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування (єдиний внесок та фіксований внесок)

з якого місяця підприємці -

з якого місяця підприємці - пенсіонери не сплачують внески ПФ?

1 серпня 2011 року.

1 серпня 2011 року.

6 серпня 2011 року набрали

6 серпня 2011 року набрали чинності норми Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України", відповідно до яких фізичні особи – суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Враховуючи, що страховий стаж особам для призначення пенсії обчислюється в місяцях, вищезазначені платники починаючи з серпня 2011 року не мають обов’язку щодо сплати єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску.

Крім того, фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби за несплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються.

Суми зазначених фінансових санкцій, нараховані органами Пенсійного фонду України, але не сплачені фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню. Наголосимо: ця норма стосується лише санкцій по внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, і не стосується санкцій за несплату єдиного внеску, який в Україні запроваджено з 1 січня 2011 року.

дОБРОГО ДНЯ я прошу надати

дОБРОГО ДНЯ я прошу надати мені інформацію.я пенсіонерка з 2005 року.На пенсію оформилась як державний службовець. Зареєструвалась в 2007 році як підприємець,на єдиному податку,В 2ОО9 РОЦІ свідоцтво про сплату єдиного родатку здала в ДПІ ІЗ заявою про припинення торгівлі і на протязі2О1О РОКУ інформувала ДПІ декларацією,що я не займаюсь підприемцницькою діяльнистю та доходів від неі не маю.Офіціально закрилась,як підприемець в ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІІ в грудні 2о1о року. ЗАРАЗ пенсійний фонд утримав з моеї пенсії 1ООО ГРН, як переплата пенсії.НА МОЇ запити не надають інформації,на підставі якокого Закону з мене утримали пенсію,я ж доходів не мала в 2О1О РОЦ1.дуже прошу повідомиті мене,чи правильно діє ПФ,ТА ВКАЗАТИ менІ Закон,вІдповідно якого з мене утримали пенсію. А СьогоднІ МЕНЕ ПОВідомили,щи менІ З вини працівніків ПФ неправльно нараховували пенсІю,іще утримають з мене 1ООО ГРН.чи правильно дІЄ пф.16 ГРУДНЯ 2о11 року БАДЕНЮК Л.С

За роз'ясненнями зверніться

За роз'ясненнями зверніться із ПИСЬМОВИМ запитом в ПФ, якщо буде нечітка відповідь - до юристів.

Будь ласка,дайте відповідь на

Будь ласка,дайте відповідь на моє запитання.

Я пенсіонер-інвалід 3 гр, пенсія 760 грн, стаж 30 років, але не досяг пенсійного віку, хочу стати малим підприемцем единого податку, без найманих працівників. Питання -
1. скільки коштує ліцензія на відкриття підприємницької діяльності?
2.Чи буду я отримувати всю свою пенсію коли стану підприемцем ?
3.Чи залишаться мені так званна соціальна допомога від влади ? ( чому так званна, бо у цьому році нарахували єдиноразової допомоги 150 грн і ту досі не дали, за браком коштів).

До 1 січня 2012 року діє ще

До 1 січня 2012 року діє ще стара система спрощеного оподаткування, тому вам потрібно буде оплатити державну реєстрацію (невелика сума), а далі щомісяця сплачувати або єдиний внесок (до 200 грн) + мінімальний єдиний соціальний внесок (до 350 грн), або по повній програмі - 15% від доходу + 30-40% в пенсійний від доходу, але не менше мінімального.
На жаль, зараз потрібно щомісячно сплачувати більше півтисячі гривень податків

Зравствуйте. Я хочу задать

Зравствуйте. Я хочу задать вопрос о ед.соц взносах за 2010 год.Несмотря на то,что НК уже подписан, исполнительная служба продолжает слать требования выплатить ЕСВ с пеней.Так что же всетаки делать:платить или нет?

ПК вже підписаний давно, але

ПК вже підписаний давно, але жодного відношення до ЄСВ він не має, оскільки останній не входить до системи оподаткування.

Згідно закону - платити потрібно, в т.ч. пеню...

06 серпня 2011 року вступив в

06 серпня 2011 року вступив в силу ЗУ " Про зміни до податкового кодексу...", яки відмінено штрафи , пеню та фінансові санкції за несплату страхових пенсійних внесків за 2010 р..У ВДВС немає жодних прав їх стягувати .

Раджу не поспішати

Раджу не поспішати сплачуватина рахунки виконавчої служби усілякі штрафи і пеню...

Давайте дочекаємося, коли гарант підпише Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України"

А там є таке:

5. Частину 15 статті 106 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 49-51, ст. 376; 2004 р., № 49, ст. 528; 2005 р., № 6, ст. 137, 2007 р., № 27, ст. 361; 2008 р., № 5-8, ст. 78, № 27-28, ст.253) доповнити абзацами такого змісту:
“Фінансові санкції (штраф, пеня) та адміністративні стягнення, а також примусові стягнення органами виконавчої служби, за несплату внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, не застосовуються.
Нараховані органами Пенсійного фонду суми фінансових санкцій, зазначених в абзаці другому цієї частини, та не сплачені фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування, підлягають списанню”.
Это было написанно здесь ранее.И мне хотелось узнать имеет ли это силу?

Так, дійсно, такий закон є і

Так, дійсно, такий закон є і він чинний з 07.07.2011, тому пеню і фінсанкції сплачувати не потрібно. Але саму суму недоплати заплатити все-рівно потрібно...

Я пенсіонер-інвалід 3 гр,

Я пенсіонер-інвалід 3 гр, пенсія 760 грн, стаж 30 років, але не досяг пенсійного віку, хочу стати малим підприемцем единого податку, без найманих працівників. Питання -
1. скільки коштує ліцензія на відкриття підприємницької діяльності?
2.Чи буду я отримувати всю свою пенсію коли стану підприемцем ?
3.Чи залишаться мені так званна соціальна допомога від влади ? ( чому так званна, бо у цьому році нарахували єдиноразової допомоги 150 грн і ту досі не дали, за браком коштів).

Я малий підприємець, мешкаю у

Я малий підприємець, мешкаю у смт, на єдиному податку, податок сплачую 86 грн, всього мій бізнес приносить 1500 грн у місяць, з них я сплачую за аренду 400 грн, за інтернет "ОГО" 100 грн, за світло 80-100 грн, і у пенсійний примусили платити 340 грн. Найманих працівників не маю, не важко підрахувати що близько 65% від заробленого я віддаю. Питання - чи є можливість сплачувати меньше у пенсійний фонд?

ні, такої можливості немає,

ні, такої можливості немає, якщо ви не пенсіонер або інвалід - такі категорії можуть не платити ЄСВ

Добрий день! Шановні! Я

Добрий день! Шановні!
Я підприємець на загальній системі, маю найманих працівників. По найманих питань немає, є питання по мені. Раніше при здачі квартального звіту від суми доходу бралась ставка 33,2 % і сплачувалось до ПФ. Там був якийсь певний звіт. Моє питання: Як зараз відбувається процедура нарахування та сплати суми з доходу до ПФ, та в якому розмірі?
Підкажіть будь-ласка, де можна почитати. Дякую

Підкажіть у мене мінімальна

Підкажіть у мене мінімальна заробітна плата яка складає 960гр скільки я повина платити до пенсійного фонду?? приватним підприємцем не являюсь

3,6%. Порахувати, думаю,

3,6%. Порахувати, думаю, зможете самі.

Якщо можете, дайте відповідь

Якщо можете, дайте відповідь на наступне питання: Я працюю на гос. предприємстві. В кол договорі всановлено 40 робочих годин. Але нас перевели на 24години (3-х дневку). Підкажіть, як повинна виплачуватись зарплата в цьому випадку. Я чув, що за ті години, що в нас "забрали" повинні таки виплачувати якусь суму.

Заробітна плата виплачується

Заробітна плата виплачується відповідно до відпрацьованого часу. Моя порада - міняйте роботу або шукайте у вільні дні інший заробіток

А чи не класифікується цей

А чи не класифікується цей час як час простою? (Стаття 113. Порядок оплати часу простою, а також при освоєннi нового виробництва (продукцiї)

Час простою не з вини працiвника оплачується з розрахунку не нижче вiд двох третин тарифної ставки встановленого працiвниковi розряду (окладу)

Яким чином вас "перевели"?

Яким чином вас "перевели"? Самі написали заяву чи згідно наказу? Яке формулювання було в наказі?

Ми писали заяву "В зв'язку з

Ми писали заяву "В зв'язку з труднощами на підприємстві...", але за цей час (півтора роки) змінилось вже три директора. Тож , чи має чинність та заява, якщо вона була написана ще на старого керівника?

Ви переплутали поняття

Ви переплутали поняття "простій" та "неповний робочий час"

Неповний робочий час має меншу за визначену законодавством тривалість робочого часу та встановлюється за угодою між працівником і роботодавцем з ініціативи роботодавця, а також в обов'язковому порядку на прохання працівників, які мають право на неповний робочий час згідно із законодавством.

Норма ст. 56 КЗпП не обмежує права сторін трудового договору на визначення тривалості неповного робочого часу. Тому тривалість робочого дня слід установлювати за угодою між працівником і роботодавцем. Неповний робочий час може становити одну, п'ять, шість, десять годин або іншу кількість годин за тиждень і, відповідно, оплата здійснюватиметься за фактично відпрацьований час. Неповний робочий час можна встановлювати шляхом:

зменшення тривалості щоденної роботи (наприклад, по 4 год щодня);

зменшення кількості днів роботи протягом тижня (3 дні по 8 год.);

одночасного зменшення кількості годин роботи упродовж дня і кількості робочих днів протягом тижня (2 дні на тиждень по 5 год.).

У разі встановлення неповного робочого часу оплата праці провадиться пропорційно відпрацьованому часу або залежно від виробітку.

Неповний робочий час можна встановлювати на певний період (на визначений строк) або без обмеження строком, про що обов'язково на підставі заяви працівника зазначається в наказі про його переведення на неповний робочий час. Крім того, в наказі слід чітко зазначити кількість годин при переведенні працівника на неповний робочий день або кількість днів при його переведенні на неповний робочий тиждень.

У свою чергу роботодавець має право на встановлення неповного робочого часу працівнику. Він може змінити тривалість неповного робочого часу чи замінити його на повний за умови, що на підприємстві провадяться зміни в організації виробництва і праці, і з додержанням процедури, передбаченої частиною третьою ст. 32 КЗпП. Про зміну істотних умов праці (встановлення або скасування неповного робочого часу) працівника слід повідомити не пізніше ніж за два місяці.

Якщо колишні істотні умови праці не можна зберегти, а працівник не згоден на продовження роботи в нових умовах, то трудовий договір припиняється за п. 6 ст. 36 КЗпП.

Робота на умовах неповного робочого часу не тягне за собою будь-які обмеження трудових прав працівників, у тому числі скорочення тривалості їх щорічної основної відпустки, тобто працівникові повинна надаватися щорічна основна відпустка повної тривалості.

Відповідно до ст. 34 КЗпП простій – це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

У разі простою працівники можуть бути переведені за їх згодою з урахуванням спеціальності і кваліфікації на іншу роботу на тому самому підприємстві, в установі, організації на весь час простою або на інше підприємство, установу, організацію, але в тій самій місцевості на строк до одного місяця.

За обставин, що зумовлюють простій структурного підрозділу чи всього підприємства, складається акт про початок простою за участю представників адміністрації, профспілкового комітету та трудового колективу, на підставі якого керівник підприємства видає наказ про час простою та оплату часу простою.

Доброго дня! Підскажіть

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, моя мама прив.під-ць, має рахунки в банку, не має найманих працівників, і не платить внески до ПФ, тільки єдиний податок, так як доходу майже немає!!! А зараз їй вимагають віплатити заборгованість і взяли в арешт майно!!!! Що робити підскажіть будь-ласка, можна щось зробити???? Чи прийдеться все сплатити???????? Спасибі.

Платити доведеться. Чим

Платити доведеться. Чим раніше сплатите заборгованість перед ПФ, тим менші будуть штрафні санкції

добрий день.Будь ласка

добрий день.Будь ласка підскажіть.Якщо людина реєструється приватним підприємцемі вона інвалід 3групи.Є якісь пільги в податковій та пенсійному фонді ?
.

В податковій - жодних, а ось

В податковій - жодних, а ось в пенсійному - можете не платити щомісячно мінімальний ЄСВ (більше 300 грн щомісяця)

але ж чи буде рахуватися без

але ж чи буде рахуватися без сплати впенійний фонд ця робота в страховий стаж

Додати новий коментар

CAPTCHA
Введіть літери з картинки для захисту від спаму (лише англійські малі літери)